040 - 303 0777

NLLD - Klantgericht Telefoneren

Word de beste aan de telefoon, je bent immers het eerste aanspreekpunt als mensen bellen.

  • Door de beste trainers
  • Persoonlijke begeleiding
  • Online training vanuit jouw eigen werkplek
Delen:
Training Klantgericht Telefoneren

Over deze training

Wil je meer uit je telefoongesprekken halen? Het verschil maken binnen jouw organisatie? En onderscheidend zijn aan de lijn? Dan is deze training perfect voor jou.

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedere professional waarbij het van belang is dat hij/zij via de telefoon een goede relatie weet op te bouwen met (potentiƫle) klanten, bijvoorbeeld als je werkt als receptionist(e). De training is persoonlijk, praktisch en helpt je verder.

Wil jij meer uit je telefoongesprekken halen? Wil jij weerstand kunnen ombuigen? Of wil jij koopsignalen sneller willen herkennen en vooral kunnen benutten? Je manier van communiceren wordt onder de loep genomen waardoor jij na de training weet waar je op moet letten om krachtig en klantvriendelijk over te komen. Je leert om te gaan met weerstand en met klachten en hoe je dit in een ander perspectief kunt plaatsen.

De volgende onderwerpen worden in de training behandeld:

  • Weerstand ombuigen
  • Vraagtechnieken
  • Inzicht in eigen effectiviteit en klantgerichtheid
  • Vraag achterhalen om in te spelen op de behoefte
  • Inzicht in eigen effectiviteit en klantgerichtheid
  • Behoefte achterhalen
  • Telefonische communicatie
  • Omgaan met weerstand en klachten
  • Introduceren en afsluiten van een telefoongesprek
  • Koopsignalen herkennen


Wat levert deze training op
Na de training kun jij op een bondige wijze jouw organisatie introduceren en op een concrete manier het gesprek afsluiten. Je voert op een prettige en resultaatgerichte manier verschillende soorten gesprekken met klanten waarbij je de verschillende vraagtechnieken weet toe te passen. Je bent je bewust van je belemmerende vaardigheden en je kunt deze positief ombuigen zodat je effectief kan reageren.

Hans Roelfsema
Hans Roelfsema

Waarom kies je voor Kenneth Smit Direct?

  • Gemiddelde beoordeling 9,3
    Daar zijn we trots op
  • Leven lang leren
    Met onze gerenommeerde vaardigheidstrainingen is er voor ieder wat wils
  • 33 jaar ervaring
    Onze trainers hebben al decennia praktijk- en trainerservaring
  • Persoonlijk contact
    Met een individuele intake en wekelijkse begeleiding haal je het maximale uit jouw training
Inbegrepen

Wat krijg ik bij deze training?

Je ontvangt het volgende:
Erkend certificaat

Onze diploma's staan hoog aangeschreven bij werkgevers

Online leeromgeving

Alle benodigde materialen (en/of opdrachten) vind je hier

Contact met je trainer

Onze trainer staat voor je klaar

Klassikale training

Leer van en met je medecursisten

Startdata

Wanneer kan ik beginnen?

Start wanneer je de training wil volgen vanuit jouw eigen thuiswerkplek

Calendar

Tevreden deelnemers van...

KPN
T Mobile logo2 svg
Odiv
Alliance
Wavin